Bytte og retur

Hvis et produkt du har kjøpt oss oss blir ødelagt på grunn av feil i håndverk eller materiale, ta kontakt med oss. Skader som ikke dekkes av garantien, prøver vi å reparere for en rimelig pris.


Garantien gjelder ikke vanlig slitasje, misbruk, vanskjøtsel eller uforsiktighet bruk av produktet.

Er du ikke helt fornøyd? Da får du også returnert eller byttet varen. 

  • Varer som returneres må være rengjort og ikke synlig brukt
  • Varer som er skitne, lukter eller med synlig skade vil ikke bli akseptert

Slik gjør du det:

1. Fyll ut returskjemaet som ligger i pakken, og angi årsaken til hvorfor du ønsker å bytte eller returnere varen

2. Legg returskjemaet sammen med det du skal returnere. Bruk gjerne posen/esken varen ble levert i – eller annen papir-innpakning. Det er det best for miljøet!

3. Klistre returetiketten godt synlig på esken og lever til nærmeste postkontor. Om du handlet for under kr. 1000,- belastes du med et returgebyr på kr. 99,-

Når vi har behandlet returen sørger Klarna for oppdatert faktura og tilbakebetaling (også via kort). Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager etter at vi har gitt beskjed om refundering.

Om du har spørsmål om frakt, retur eller bytte, kontakt oss på e-post eller send oss en melding på Facebook.